Welkom

Hoi hoi, leuk dat je even langs komt bij mijn kaartenblog!
Misschien raak je er door geïnspireerd of geniet je zomaar van mijn "brouwsels". Hoe het ook zij, veel plezier bij het kijken en mocht je me iets willen vragen of gewoon even iets laten weten laat dan een reactie achter of stuur even een mailtje. Wil je een kaartje beter bekijken dan klik je er even op!

woensdag 11 februari 2015

Twee kleine cadeautjes....


Allereerst wil ik iedereen weer bedanken voor de leuke en lieve reacties die jullie hebben achter gelaten bij mijn vorige post! Dat is altijd weer het toefje slagroom op de taart na het plaatsen van een berichtje, lekker nagenieten van de creatie waar je met veel plezier aan hebt gewerkt! Vandaag dan de beloofde cadeautjes! Eén van onze dochters had laatst een dubbele verjaardag en wilde wel iets leuks mee. Moest gewoon een aardigheidje zijn en of ik daar even iets voor wou maken.....Het ging om moeder en dochter, tsja, ken ze wel een beetje maar viel nog niet mee....Uiteindelijk met dit als resultaat


Bij Cards en shop bestelde ik een hele tijd geleden een merci doosje, maar alleen dat doosje vind ik zo kaal en daarom maakte ik er een kaart omheen. Wordt het gelijk een heel ander doosje. Het werd gewaardeerd en dat is altijd fijn om te horen. De Noormallen zijn volgens mij weer ruim vertegenwoordigt. Papier uit verschillende blokken en overige materialen uit mijn eigen voorraad. Mocht iemand willen weten wat en hoe ik het gemaakt heb, mail gerust. 

Deze was voor de oudste van de twee....
Bruintje de Beer en het bloemenplaatje zijn afkomstig van Syta van Gelderen


Aan de binnenkant kun je dan nog wat leuke versieringen aanbrengen en is er ruimte voor een label waar je wat op kunt schrijven wat het altijd net iets persoonlijkere maakt. Bij het "bloemendoosje" zit het labeltje verstopt achter de merci. In het midden paste precies één van de nieuwe stempelteksten van Noor en vonden we wel toepasselijk.
 Zo, nu ga ik eerst wat opruimwerk verrichten en dan aan de slag met een project waar ik jullie vast weer van mee laat genieten! De dagen vliegen voorbij en vanmiddag ook nog een verjaardag! Daarom snel tussendoor dit eerst maar gauw plaatsten anders staat het weekend 
alweer voor de deur.....
Mocht je na het lezen en zien van dit bericht nog zin en tijd hebben om een berichtje achter te laten dan weet je hoe ik dat waardeer....
Liefs en nog een fijne dag!
Richtje

28 opmerkingen:

  1. Een smakelijke verrassing, heel leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Richtsje,
    Wat heb je een ontzettend leuke kaartkadootjes gemaakt voor moeder en dochter wat zullen ze verrast zijn, mijn complimenten ik vind ze ook erg mooi gemaakt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige presentjes
    daar zullen de ontvangers blij verrast mee zijn

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei zo mooi en leuk en nog lekker ook.
    Zeer mooie kaart/doosjes met prachtige materialen samengesteld.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een superleuk idee om het zo te verwerken. je brengt mij weer op ideeen. Helaas heb ik door mijn studie even niet zoveel tijd om te knutselen, maar het einde is in zicht. Jij brengt mij in ieder geval weer op ideeen. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Richtsje. Wat prachtig deze versierde doosjes en dan ook nog van die lekkere chocolaatjes erin. Je hebt het weer geweldig gemaakt met alle mooi materialen. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig gemaakt Richtje dat zijn echt leuke weggevertjes.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Richtje
    Nou wauw dat ziet er weer prachtig uit .alles past weer zo mooi bij elkaar .
    Erg leuk gedaan .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk deze twee dezelfde kaart/doosjes en toch beiden heel anders. Zo heb je echt een leuk kleinigheidje om te geven en zoiets wordt denk ik altijd wel gewaardeerd. Super toch om zoiets te krijgen. Erg mooi afgewerkt ook hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er prachtig uit, een feest om te geven èn te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Richtsje, je hebt er 2 prachtige cadeautjes van gemaakt.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die zijn echt prachtig Richtsje en ook lekker [ lol ].
    mooi papier heb je ervoor gebruikt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit ziet er prachtig uit! De plaatjes van Syta zijn zo leuk! En de aankleding is weer om te smullen en de chocolade natuurlijk ook.
    Zullen moeder en dochter vast ook vinden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit heb je zeker heel mooi gemaakt, Richtje.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Richtje wat zijn ze weer prachtige en ook zo mooi afgewerkt.

    Groetjes Hanny.
    PS ben je nog van plan om naar de beurs in Hardenberg te gaan, zo ja heb ik wel een vrijkaart voor je. Laat het me even weten.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 2 schitterende cadeautjes...ze zijn allebei even mooi (én lekker)!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke creaties Richtje, ik heb ondertussen ook even geken op die patronen blog, lijkt mij ook leuk om daar eens wat van de nemen, dat mercidoosje is wel een topper, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Richtsje,
    de Merci doosjes had ik al wel eerder gezien, maar een kaart er om heen, is natuurlijk nóg leuker, ze zien er alle 2 prachtig uit, mooie binnenkant en leuke stempel zo in 't midden, weer prachtig gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Mooi papier in mooie kleuren en je hebt ook mooie mallen gebruikt, weer iets voor op mijn verlanglijst haha. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dat zijn prachtige kaartjes met een verrassing erin Richtsje....volgens mij een schot in de roos.....prachtig papier gebruikt en vooral het doosje erin heeft een hele leuke vorm....En.....toevallig....ook ik heb er vandaag zo eentje gemaakt...met het thema van de Dutch Card.Lovers....die laat ik vrijdag zien...Hij is vanmiddag op de bus gegaan...
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn 'meesjes-kaart'....ook ik geniet daar heel erg van...
    Deze avond moet ik dan ook nog heel wat blogjes langs om ff een kijkje en een reactie te geven....

    groetjes en nog een fijne acond
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg mooi gedaan Richtsje.. dat ziet er super uit en zal zeker goed ontvangen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt heel prachtige kadootjes Richtsje, sorry dat ik kort van stof ben dit keer!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gedaan Richtje. Een leuk idee om er een kaart omheen te bouwen. En dan die labels. Mooi! Maakt niet uit hoor dat je dan zoveel moet lezen. Dat was de moeite waard.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk idee zeg. Prachtig gedaan

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke cadeautjes Richtje. Mooie kleurtjes en mooie stanzen gebruikt.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hihi... handig toch als je een creatieve ma hebt? Zo wordt er hier ook altijd gedacht ;-) Maar we doen het met liefde!
    Wat heb je leuke, lieve en romantische kadootjes van het mercidoosje gemaakt Richtje!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw Richtsje, wat een schitterende kadootjes! Wat een feestje om zulke kadootjes te geven, maar helemaal om te krijgen. Leuk dat wij er op de blog van mee mogen genieten!

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Had ik toch zomaar even dit prachtgie werkstuk gemist van je. Het ziet er schitterend uit en zoooo mooooi gedaan. Klasse ben er weg van ben eigenlijk een klein beetje jaloers op je dochter hoor ;)

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskomt op mijn blog, ook leuk is dat je dan een berichtje voor me achterlaat. Het is altijd fijn om te horen wat anderen van mijn gefreubel vinden. En als je het echt de moeite waard vind kun je ook altijd een volger van mijn blog worden.

Leafs fan Richtsje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...