Welkom

Hoi hoi, leuk dat je even langs komt bij mijn kaartenblog!
Misschien raak je er door geïnspireerd of geniet je zomaar van mijn "brouwsels". Hoe het ook zij, veel plezier bij het kijken en mocht je me iets willen vragen of gewoon even iets laten weten laat dan een reactie achter of stuur even een mailtje. Wil je een kaartje beter bekijken dan klik je er even op!

zondag 10 maart 2013

Mijn "scrapwille"....

In de eerste plaats allemaal heel erg bedankt voor de vele lieve reacties op mijn laatste post! Het is zo leuk om te lezen en ik weet dat ik in herhaling val, maar het wordt hier zo gewaardeerd!! En natuurlijk is het dan ook weer zo leuk om te zien dat mensen je werk mooi genoeg vinden om me te gaan volgen...welkom Lenie, Hanny en Sandra! Gezellig dat jullie er ook bij zijn en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren... Omdat ik nog niet in de kaarten "flow" zit laat ik jullie vandaag even een klein stukje van mijn scrap "flow" zien...



Nieuwsgierig naar wat deze pagina's voor betekenis hebben....
 kijk dan eens op Scrapwille
Dit is mijn scrappen met foto's blog. 

Tot een volgende keer...vandaag maar even herinneringen ophalen...




21 opmerkingen:

  1. Hoi Richtje,
    Ik heb je kalender bewonderd op je andere Blog, wat mooi gedaan, leuk die oude foto's..de trouwfoto's heeel leuk..mooi papier heb je gebruikt..echt super..bij jullie ook sneeuw??? Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw Richtsje wat is dit supermooi zeg, echt prachtig, ik ga eventjes daar kijken, dit smaakt naar meer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben je foto's even gaan bekijken op je andere blog Richtsje. Heel erg mooie LO's, prachtig gemaakt en een leuke herinnering!
    Gefeliciteerd ook met jullie trouwdag!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is dit allemaal mooi
    je andere blog is ook heel gaaf
    daar volg ik je ook hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Richtsje,
    van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag,
    je heeft het super mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst Van ♥-e Gefeliciteerd met jullie trouwdag en wat LEUK om enkele foto's ook op dit blog te laten zien.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze mooi gemaakt. Ik kan genieten van zo 'n mooie pagina 's. Zelf maak ik mijn pagina 's in de stijl van AZZA-scrap... (meer Europees). Proficiat dat jullie het zo lang hebben volgehouden (hahahaha grapje hoor).. Alhoewel, als vrouw heeft ontzettend veel geduld hé.... Hartelijk gefeliciteerd!!!!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan deze Lo,s je andere blog is ook erg leuk .
    Ik heb dit ook gedaan maar blijf geloof ik even in mijn kaartjes steken ,maar als ik dit zie vind het wel weer ergggg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Richtsje wat een prachtige creatie's maak je en heel erg leuk dat je volger bij mij bent geworden ben gelijk naar je gaan kijken en volger bij je geworden.Ga zo ook nog even op het andere blog van je kijken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je LO's prachtig!!! Al zit je nog niet in de kaarten flow, dit is toch ook bezig zijn? Een stukje ontspanning die we allen nodig hebben. De rest van de reactie vind je op het andere blog.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dit zijn gezellige lootjes met veel leuke en mooie details.
    ook de foto,s zijn erg mooi er op.
    nu ga ik even op je andere blog kijken.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er prachtig uit, zo met dat paars. Heel fris!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat heb je dit mooi gemaakt
    en wat is het leuk om zo nu en dan die oude foto's weer eens te bekijken
    wat kan een mens veranderen in de loop der tijd
    echt heel mooi gedaan

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie scrap zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Richtsje,

    Wat een geweldig LO heb je gemaakt, ik heb ook nog hele stapel foto's liggen om te scrappen, zo leuk om te doen maar op het ogenblik ontbreekt mij de tijd om het doen, maar als ik dit zo zie begint het wel te kriebelen. Ben ook gelijk Volger van je ander blog geworden. Wat een schattige kleinkinderen heb je, inderdaad om trots op te zijn.

    gr.LOUise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Richtsje,
    Dank je wel voor je berichtje op mijn magnolia kaart, inmiddels erg nieuwsgierig naar jou blog...snel daarheen gehopt;)
    Maar jij maakt ook prachtige kaarten!!! Complimenten hoor.
    Ik kom zeker vaker bij je kijken.
    Fijn weekend,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Richtsje,

    Ik heb eerst je andere blog bekeken, wat leuk zo'n kalender.
    Daar zit vast veel werk in, maar het is ook heel erg mooi geworden.
    Prachtig papier en leuk zo met die oude foto's erbij.
    Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag en dat jullie nog een hele poos van elkaar mogen genieten.

    Fijn weekend en groetjes van Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat schitterend, prachtig geheel!
    ook je andere blog is super gaaf!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ontzettend mooi! Ben even op je andere blog geweest, daar staat heel veel moois, super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende scrappagina's! Heel mooi van kleur, superleuk versierd en prachtig van indeling.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat is dit mooi Richtsje!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskomt op mijn blog, ook leuk is dat je dan een berichtje voor me achterlaat. Het is altijd fijn om te horen wat anderen van mijn gefreubel vinden. En als je het echt de moeite waard vind kun je ook altijd een volger van mijn blog worden.

Leafs fan Richtsje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...