Welkom

Hoi hoi, leuk dat je even langs komt bij mijn kaartenblog!
Misschien raak je er door geïnspireerd of geniet je zomaar van mijn "brouwsels". Hoe het ook zij, veel plezier bij het kijken en mocht je me iets willen vragen of gewoon even iets laten weten laat dan een reactie achter of stuur even een mailtje. Wil je een kaartje beter bekijken dan klik je er even op!

woensdag 9 januari 2013

Mijn eerste kaarten van 2013...

Hallo lieve allemaal, hier ben ik dan met mijn eerste kaarten van 2013. Ze zijn ook alweer verkocht en zullen er weer mensen blij mee zijn...tenminste dat hoop je dan maar! Niet iedereen houdt van zelfgemaakte kaarten... Maar goed, zoals jullie weten maak ik deze kaarten voor de verkoop en heb ik wel mijn best gedaan. Ik ben ook nog druk met een kaartje op verzoek voor een lief oud dametje die 85 wordt...altijd leuk om te doen. Als ik deze vandaag afkrijg dan post ik hem nog en anders houden jullie het te goed. 

Het was weer een waar feestje om de lieve en hartelijke reacties te lezen op mijn laatste bericht! En ook weer een paar nieuwe volgers en dat is ook heel gezellig!! Welkom Silvia, Ingrid en Patricia, ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren en leuk met elkaar mogen bloggen!!

Het plaatje is van LeSuh en het papier van Papermania. De bloemen maakte ik met een joy mal 6002/0024 net zoals de vlinder 6002/0027. Het blaadje is van Marianne Design en het kantje komt uit mijn voorraadbakje De tekst maakte ik op de computer. Een paar strassteentjes in de hartjes van de bloem en klaar was Richtje

En nu een heel ander kaartje
 Veel hoef ik er niet over te zeggen, dit plaatje is van studio en en het papier is van  Fabscrap welke ik kocht bij Essies  Hier zijn we in december met een clubje (foto)scrapsters naar een workshop geweest.
Dit was, na een hele lange tijd niet gescrapt te hebben, heel erg leuk! Ben je nieuwsgierig naar wat ik daar gemaakt heb kijk dan eens bij mijn andere blog. Scrapwille Daar plaatste ik de lay out van onderstaande foto
Nu wordt het tijd dat ik stop anders ga ik jullie maar vervelen! Ik hoor graag wat jullie ervan vinden...


28 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes Richtsje, je ziet de bloemen bijna groeien.En het andere kaartje doe je verlangen naar ontbijt op bed.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten heb je gemaakt Richtsje
    en wat een mooie lay out van Remco met zijn voetje in en uit het gips

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt
    ik vind de eerste helemaal geweldig met dat lieve plaatje
    ja erg mooi gedaan.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Richtsje,

    Super weer..drie prachtige kaarten,ik ben helemaal weg van je mooie Vintagekaart..wat een schatje...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuke kaarten Richtsje. De bovenste vind ik het mooist, heel erg mooi plaatje en leuk gemaakt. Die met de koffie is ook mooi hoor. Remco is erg vrolijk !! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi richtsje
    ik vind ze erg leuk
    de blauwe kaart vind ik erg mooi geworden
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt en je LO is helemaal geweldig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartjes zijn prachtig Richtsje, ik vind ze super. Wat leuk dat je je kaartjes maakt voor de verkoop, ik heb hier een voorraad van je weet niet hoeveel, heel af en toe koopt een collega ze van me maar dan houdt het ook op hahaha. Ach als ik maar plezier heb aan het kaartjes maken en dat heeft Aniet dan ook, heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt en LO is ook heel erg leuk gemaakt.

      Groetjes Hanny.

      Verwijderen
  9. Vervelen??
    Nee hoor dat doe je niet met die gezellige berichtjes, en van die gezellige kaarten erbij.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaartjes heb je gemaakt Richtsje, zowel het eerste als het tweede! Ik hou wel van verschillende stijlen.
    Ook de LO is super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi richtsje
    ik zag dat je bij mij volger was geworden
    nou ja dan moet ik ook even bij jou kijken he
    nou jij maakt ook hele mooie kaarten en lay outs
    op je andere blog ben ik ook je volger geworden
    heel leuk hoor

    groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten en LO heb je gemaakt. Schattig plaatje ook, bij de eerste kaart. De LO ook erg leuk gedaan met de foto's erbij van Remco uit het gips.

    Leuk ook dat je volger van me geworden bent. Natuurlijk word ik ook volger van je. Kan ik je mooie creaties ook blijven bewonderen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten!
    Ook de schaats in een vorige post met die mooie friese tekst, Prachtig!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Richtsje, wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt. Ik was eventjes afwezig in blogland maar heb wel teruggekeken op je blog om maar niets te missen! Het ziet er allemaal weer fantastisch uit. Ook de scrap lay-out ziet er super uit. Misschien houdt niet iedereen van zelfgemaakte kaarten maar er is voor ieder wat wils toch? Je kunt zoveel verschillende soorten kaarten maken, we hoeven ons niet te vervelen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. bedankt voor je berichtje
    de kaart is gemaakt van 13,5 cm bij 27 cm
    en dan rillen van links boven naar rechts onder
    en dan dubbelvouwen
    ik hoop dat je hier iets aan hebt, anders hoor ik het wel

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaarten Richtsje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaarten Richtje vooral de 1e ben ik weg van zulke mooie kleuren en bloemen.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Richtsje,

    Alwer in Frys....
    Wat leuk dat je mijn blog komt volgen,dan ben ik zo nieuwsgierig en heb hier even rondgekeken.
    Leuke kaarten maak je, daarom volg ik nu ook jouw blog.

    Fijn weekend, groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke creaties zie ik hier , ik krijg steeds zulke lieve reacties in mijn blogvan je dat ik dacht ikga eens kijken bij je en wat een leuke creaties zie ik hier

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo, jij bent al behoorlijk actief geweest zeg! Leuke, mooie en bovenal bewerkelijke kaarten heb je gemaakt. Als de ontvangers die niet mooi vinden ... nou dan weet ik echt niet waar je iemand nog blij mee kan maken. Ik vind ze in ieder geval heel mooi. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Richtsje, bedankt voor je reactie. Het is bij jullie beter weer dan hier in het zuiden!! Het regent hier nog steeds.. Haha, ik als zuiderling had niet in de gaten dat mijn kaartje inderdaad wel iets van carnaval weg heeft. Grappig dat een Fries me hier op attent maakt. Kun je nagaan hoeveel carnavalsbloed ik in me heb....niet zoveel geloof ik hahaha!
    Een fijne dag nog! Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldige leuke kaartjes heb je weer gemaakt. En de lay-out ook al zo geweldig.
    Tis nog even spannend wat ik nu weer heb gemaakt voor de Marianne , dus nog even geduld. En dank je wel voor je lieve woorden , het was een waardig afscheid gister van mijn tante , ze was nog maar 65 en al ruim 12 jaar geestelijk ziek. Dus het was ook meer een verlossing voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een beeldschone kaartje heb je gemaakt, ben ook even op je scrapblog wezen kijken, leuk hoor om zo de fotoos van je kleinkinderen te verwerken.
    Liefs ghea
    ps ik geef ook een candy weg

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskomt op mijn blog, ook leuk is dat je dan een berichtje voor me achterlaat. Het is altijd fijn om te horen wat anderen van mijn gefreubel vinden. En als je het echt de moeite waard vind kun je ook altijd een volger van mijn blog worden.

Leafs fan Richtsje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...