Welkom

Hoi hoi, leuk dat je even langs komt bij mijn kaartenblog!
Misschien raak je er door geïnspireerd of geniet je zomaar van mijn "brouwsels". Hoe het ook zij, veel plezier bij het kijken en mocht je me iets willen vragen of gewoon even iets laten weten laat dan een reactie achter of stuur even een mailtje. Wil je een kaartje beter bekijken dan klik je er even op!

dinsdag 16 oktober 2012

Het beloofde herfstkaartje...

Hier dan (enigzins later dan de bedoeling was) het beloofde herfstkaartje. Nog snel even een foto gemaakt en dan gaat ook dit kaartje morgen weer in het rekje en hoop ik dat iemand hem weer leuk genoeg vind om te kopen en dat de ontvanger (ster) er dan ook weer blij mee is. Dan is de cirkel weer rond! Ik heb hem met heel veel plezier gemaakt!
 
Het papier is van BoBunny. De herfstbladeren, ik denk, van de cuttlebug? Tesamen met een taartrandje,kantje en een cirkeltje van de nestabillities en een eigen gemaakt labeltje maken het geheel compleet. Voor straks welterusten en voor morgen gezond weer op!
 

4 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit, echt zo'n gezellig herfst kaartje.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje met leuk plaatje erop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww, wat een ongelooflijk mooie kaart Richtsje, prachtig !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk deze herfstkaart... deze krijgt zeker een bewonderaar.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskomt op mijn blog, ook leuk is dat je dan een berichtje voor me achterlaat. Het is altijd fijn om te horen wat anderen van mijn gefreubel vinden. En als je het echt de moeite waard vind kun je ook altijd een volger van mijn blog worden.

Leafs fan Richtsje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...