Welkom

Hoi hoi, leuk dat je even langs komt bij mijn kaartenblog!
Misschien raak je er door geïnspireerd of geniet je zomaar van mijn "brouwsels". Hoe het ook zij, veel plezier bij het kijken en mocht je me iets willen vragen of gewoon even iets laten weten laat dan een reactie achter of stuur even een mailtje. Wil je een kaartje beter bekijken dan klik je er even op!

zondag 14 oktober 2012

Babykaartjes gemaakt

Afgelopen week maakte ik best wel veel kaartjes voor mijn kaartenverkoop, zo ook deze babykaartjes.  Laat maar horen wat jullie ervan vinden. Ik ben nu bezig met een mooie herfstkaart, mocht ik hem vandaag af krijgen dan ga ik hem jullie nog laten zien en anders zal het morgen worden denk ik.
De harten zijn van Nellie Snellen zowel van de eerste serie en de tweede. Verder gebruikte ik ook van Marianne Design een malletje achter de bloem en deze bloem kwam ook van Nellie Snellen en dan van de pons. Papier komt uit mijn papierlaatjes en volgens mij is de blauwe van papermania. Een kantje en een pareltje erbij en het kaartje was "geboren"! Groetjes van mij en een fijne zondag allemaal

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je snoezige babykaarten gemaakt en wat heb je een prachtige herfstlayout.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er helemaal te gek uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskomt op mijn blog, ook leuk is dat je dan een berichtje voor me achterlaat. Het is altijd fijn om te horen wat anderen van mijn gefreubel vinden. En als je het echt de moeite waard vind kun je ook altijd een volger van mijn blog worden.

Leafs fan Richtsje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...