Welkom

Hoi hoi, leuk dat je even langs komt bij mijn kaartenblog!
Misschien raak je er door geïnspireerd of geniet je zomaar van mijn "brouwsels". Hoe het ook zij, veel plezier bij het kijken en mocht je me iets willen vragen of gewoon even iets laten weten laat dan een reactie achter of stuur even een mailtje. Wil je een kaartje beter bekijken dan klik je er even op!

zondag 6 mei 2012

Kaartjes gefreubeld...

Allereerst wil ik mijn eerste tien volgers bedanken!! Ontzettend leuk om te zien dat anderen mijn werk de moeite waard vinden. Ook begin ik het bloggen steeds leuker te vinden, de contacten via reacties, de creaties die anderen zo mooi kunnen maken. Supergaaf om deze wereld te ontdekken. Nu nog wat meer tijd, maar daarin zal ik vast de enige niet zijn. Maar goed, daar waar ik de tijd kan vinden zal ik ook proberen om de freubels die ik maak ook met enige regelmaat te plaatsen. Graag hoor en lees ik dan wel weer wat jullie er zoal van vinden.

De kaarten die ik nu plaats gaan morgen weer in mijn verkooprekje samen met nog wat anderen. Om ze nu allemaal te plaatsen gaat wel een beetje te ver dus koos ik deze drie uit.
Het papier voor deze kaart is linnenkarton, designpapier is van Bo Bunny, de etcetera collectie. De cirkels maakte ik met de nestabilities, de bloemetjes met de Nellie Snellen ponsen en voor het rondje achter het vogeltje de creatable LR 0152 en het plaatje is van Marieke Design. De tekst maakte ik met de computer en is een gedichtje van Ina Sipkes de Smit.
Dit plaatje komt ook uit de serie van Marieke Design en voor het paper koos ik wit linnenkarton en rood cardstock. Het design papier komt uit de papermaniacollectie (rose). Craftable CR1204 en takjes  zijn van Marianne LR 0229 en LR 0227. Een strikje en tekstlabeltje zelf gemaakt. Gardeniabloemetje, kerstroosje afgemaakt met een bijpassende kleur roosje.
Voor dit kaartje een labeltje met wat lintjes en tekst. Het plaatje komt uit de Yvonne Creation serie. Papier is linnenkarton en het design papier komt uit een blokje van Glitz, French kiss. Ik vond nog twee mooie bruine knoopjes om het af te maken en zo was ik er weer mee klaar. En nu maar hopen dat diegene die deze kaart(en) ooit toegestuurd krijgt, er ook blij mee zal zijn. Het plezier van het maken heb ik in ieder geval wel gehad! Voor de komende week wens ik iedereen weer heel veel freubelplezier toe, en voor morgen "gezond weer op"



1 opmerking:

  1. Wauwwwww wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt. Ik vind vooral de kaarten met het vogeltje en met de boot onwijs mooi.
    Dank je wel voor je lieve reactie naar aanleiding van de deeg roller.
    Groetjes Irma
    Oja ben gelijk volger geworden

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskomt op mijn blog, ook leuk is dat je dan een berichtje voor me achterlaat. Het is altijd fijn om te horen wat anderen van mijn gefreubel vinden. En als je het echt de moeite waard vind kun je ook altijd een volger van mijn blog worden.

Leafs fan Richtsje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...